Pemimpin PKR Bodoh Sombong?

>> 02 Mac 2010

Kecoh lagi perihal orang-orang kuat PKR lompat parti.

Apa kata Desperado;


1. Hari ini seolah menjadi satu trend, apabila kamu asalnya ahli Umno, kemudian menyertai parti pembangkang dan akhirnya masuk kembali ke dalam Umno, maka kamu akan dijulang laksana 'hero'.

2. Kamu akan dijemput memberikan ceramah untuk mem'bantai' parti pembangkang, mendedahkan maklumat sulit kononnya parti pembangkang tak berguna satu sen pun, seolah kamulah pejuang sebenar kerana berani mempersoalkan kredibiliti parti pembangkang yang pernah kamu sertai, lantas keluar daripada parti pembangkang dan seterusnya menyertai Umno; Demi perjuangan Melayu & Islam yang sebenar?

http://pilihan-anda.blogspot.com/2010/03/umno-tak-perlu-bangga-terima-budak-ni.html

Ulasan dari Mesin Taip Buruk berbunyi...

Tapi sebaliknya PKR lebih gemar menyalahkan orang lain daripada memperbaiki diri mereka. Orang kata, puak2 seperti ini adalah golongan bodoh sombong. Sudah bodoh, sombong pula. Nyatalah mereka adalah jenis pemimpin dan parti yang lebih gemar menyapu sampah di bawah karpet daripada menyelesaikan masalah itu.

http://mesintaipburuk.blogspot.com/2010/03/pkr-salahkan-orang-lain-bila-rumah.html

Komen dari blog Bicara Nobisha pula berbunyi...

Setiap kali apabila ada pemimpin parti itu keluar PKR, reaksi mereka ialah “Baguslah, ini satu proses pembersihan.” Mereka lupa bahawa yang keluar ini bukanlah budak hingusan di cawangan, tetapi pemimpin yang kemudiannya diangkat mewakili masyarakat. Sekiranya pemimpin perlu dibersihkan dengan cara keluar parti, maka PKR berhadapan dengan masalah yang cukup besar!

http://nobisha.com/home/archives/75

0 comments:

Catat Ulasan

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP